Diari YB

(Lama dah tak post guna BM, hari ni nak guna BM la)

Hari ni saya nak try guna free mp3 upload dari MusicWebTown. Saya tau ni pun dari Leo. So memang saya nak post tentang satu lagu melayu yang menarik. Tajuknya Diary YB. Yang nyanyinya ND Lala. Cuba la dengar mesti korang suka.

Terimala Diari YB

Kalau la suma YB kita cam ni memang la kita suma jadi orang kaya…

(Note: Saya nak buat post yang simple2 buat masa ni sebab kadang2 idea kering jugak.Walau bagaimanapun saya try post tiap air…kenapa BM saya bunyi skema semacam ek?)

7 responses to “Diari YB

Leave a Reply

